18 June, 2013

Scenarista stripa želi da vrati Dosije X velikoj mitologiji

Scenarista stripa Džo Haris je u jučerašnjem intervjuu (Previews World) naveo da želi da se upusti u sveukupnu mitologiju kultne hit serije na način na koji dosadašnja strip izdanja i drugi film nisu to izveli.

“Iskreno, pristupio sam ovom poslu i kao fan i kao stvaralac”, rekao je Haris. “Grozničavo sam kuckao po nacrtu i analizirao stvari prvih par godina, osvrćući se na detalje početka priče koja bi ponovo mogla da uvede ono što bi fanovi ”Dosijea X” okarakretisali kao ‘mitologiju’ — sveobuhvatnu priču koja uključuje vanzemaljce i zaveru unutar vlade koja prikriva njihovo postojanje, saradnju sa odredjenim moćnim figurama koje pokušavaju da utiču i usmere stvari zajedno, Molderov zadatak da razotkrije istinu, Skalino iskušenje otete i čudotvorne majke, kao i svega ostalog. Sve zajedno sam posmatrao iznova i iznova, od početka do kraja. Uvek se vraćam unazad i proveravam neke od mojih najomiljenih epizoda ‘čudovišta nedelje’ dok budemo radili direktan nastavak ne neke od njih.”

Jedno od ovih čudovišta je Judžin Tums, zvezda dve epizode – ”Squeeze” i “Tooms” – i to ime se pojavljuje na jednoj od varijanti naslovne strane prvog izdanja. U ovom intervjuu, umetnik stripa Majkl Volš konkretno navodi još jednu epizodu iz treće sezone – “Grotesque”, koju naziva “The Gargoyle Episode”.

“Kada je serija premijerno prikazivana, bio sam veoma mlad i to je bila serija koju sam želeo da gledam, ali mi roditelji nisu dozvoljavali”, rekao je Volš. “Morao sam zato da se išunjam iz svoje sobe i gledao dok moji roditelji nisu obraćali pažnju. Tada bih imao fantastične košmare, pogotovu o epizodi sa gargojlima. Kada mi je ponudjen posao u IDW-u, bio sam presrećan. To mi je dalo razlog da ponovo odgledam sve iz početka.”



comicbook.com

0 komentar(a):

Post a Comment