30 July, 2011

Džilijan na Beverli Hilsu

Kanal Ankor (Encore) je juče u okviru letnje konferencije koja okuplja Asocijaciju televizijskih kritičara održao tribinu sa ekipom dovodelne mini serije Mobi Dik, uoči njene američke premijere. Džilijan je tokom konferencije odradila i set promo fotografija. 

philiater1, fanpop 

"Ja radim samo klasike," navela je Andersonova uz zlobno smeškanje. Zatim je ozbiljnijim tonom izrazila zahvalnost svojim kolegama za njeno učešće u ovom projektu. "Došla sam na snimanje kada su VIlijam i Itan već bili deo glumčke ekipe, a da nisu, ne znam da li bih pročitala scenario. S obrzirom da jesu, pročitala sam ga, svideo mi se i veoma mi se dopala adaptacija, pa sam tako donela odluku da i ja postanem deo tog tima." examiner


Fox All Access je iskoristio priliku i pitao Džilijan da li zna nešto o eventualnom nastavku Dosijea X, na šta je ona nije imala odgovor: 

"Zaista bih želela da znam. Ako neko želi da napise scenario i predstavi nam ga, bili bi smo srećni."

audio klip: foxallaccess

1 comment: